De overstapservice van Recruitment Backoffice
Ben jij niet tevreden met jouw huidige backoffice dienstverlener? Heb jij maatwerk nodig, maar zijn de mogelijkheden er niet? Ben jij drukker met administratieve zaken in plaats van wat jij wil doen? Namelijk kandidaten plaatsen op een toffe nieuwe werkplek! Geen zorgen, wij denken met je mee!
De overstap
We snappen dat een overstap maken in jouw backoffice dienstverlener iets is waar je tegenop kijkt. Precies daarom hebben wij de Recruitment Backoffice overstapservice. We maken het je gemakkelijk door middel van ons 6 stappen traject:
Bij Recruitment Backoffice geloven we dat persoonlijk contact één van de sleutels is tot duurzame samenwerking. Als klant heb je een vast contactpersoon; een ervaren HR-Flex Specialist waar je terecht kan voor vragen, verzoeken, HR gerelateerde vraagstukken en alles waar jij tegen aanloopt op het gebied van HR en administratie. Deze persoon is niet alleen een stem aan de telefoon, maar komt ook graag, samen met één van ons Klant Succes Managers, bij jou langs om kennis te maken.
We inventariseren wat is hierin mogelijk, wat willen jullie missen en hoe wij kunnen zorgen dat onze maatwerk oplossing voldoet aan jouw wensen.
Duidelijke afspraken van te voren, wie houdt daar niet van?
Je kan een kopje koffie of thee er bij pakken. Wij gaan voor je aan de slag met:
- de inrichting van de software, volledig in jouw huisstijl,
- het overzetten van alle waardevolle data,
- het juridisch controleren van alle contracten en overeenkomsten,
- het testen van alle instellingen en looncomponenten,
- het informeren van alle uitzendkrachten en opdrachtgevers, etc.
Ieder knopje, iedere functie, ieder contract en ieder looncomponent wordt, samen met jou, uitgebreid getest en doorgenomen. Wat niet bevalt passen we gewoon voor je aan.
We zijn nu volledig live, alles is zo ingericht dat jij weer lekker kan gaan werken. Wij doen de rest.
- de inrichting van de software, volledig in jouw huisstijl,
- het overzetten van alle waardevolle data,
- het juridisch controleren van alle contracten en overeenkomsten,
- het testen van alle instellingen en looncomponenten,
- het informeren van alle uitzendkrachten en opdrachtgevers, etc.
Offerte ontvangen?
Vul het onderstaande formulier in om weer lekker te kunnen werken:
De beste backoffice dienstverlening heeft:
- Echt persoonlijk contact met jouw vaste contactpersoon.
- Maatwerk is de standaard.
- Proactieve kennisdeling van actuele wet- en regelgeving, cao’s en subsidies.
- HR partner die met je meedenkt in (commerciële) mogelijkheden.
- Volledig gecertificeerd door ABU, NEN, SNA, VCU, WKA en G-rekening.
- All-in tarieven zonder verborgen kosten.
- Volledige transparantie over de opbouw van de kostprijs.
- 100% voorfinanciering van jouw marge, de salarissen en afdrachten.
- Professionele helpdesk met HR adviseurs, financieel specialisten, IT-professionals en juristen.
- Geïntegreerde software degelijke backofficesoftware én unieke matchingstools.
- Volledige regie over jou plaatsingen.
- Jouw huisstijl wordt gebruikt op alle uitingen (portaal, loonstroken, overeenkomsten, facturen, etc.).
- Alle contracten binnen een dagdeel klaar 100% digitaal inclusief handige app voor uitzendkrachten.
- Jouw marge wekelijks uitbetaald.
- Afdekking ziekterisico voor alle contractvormen.
- Ziekteverzuimbeheer met Poortwachtergarantie dus risicoloos én volledig in control.
- Diverse pensioenregelingen zoals BPF, APG en StiPP.
- Flexibele betaaltermijnen voor jouw opdrachtgevers.
Toevallig hebben wij de kenmerken voor de beste Backoffice Dienstverlening allemaal!