Backoffice Plus
doen waar je goed in bent

De backoffice die jou laat focussen op jouw business. Ons deskundige team staat klaar om samen met jou buitengewone resultaten te behalen. Ben jij klaar om te doen waar jij goed in bent?

Waarom Backoffice Plus

Bij Backoffice Plus voeren we de backoffice services zoveel mogelijk uit onder jouw eigen bedrijfsnaam. Vanuit onze systemen verstuur je uitzendcontracten, facturen en opdrachtbevestigingen volledig gepersonaliseerd, voorzien van jouw bedrijfsgegevens, logo en handtekening.

Wij zijn jouw onzichtbare backoffice partner: actief ondersteunend, zonder zichtbaar te zijn voor jouw klanten.

Daarnaast adviseren wij proactief over subsidies en afdrachtverminderingen, zoals de ET-regeling en WVA-vermindering, die jouw marge direct kunnen verhogen. Met onze servicedesk kun je terecht voor vragen over facturen, salarissen, belastingen en meer. Ook trainen we jou en je team gratis om het meeste uit onze samenwerking te halen.

Zo doen wij waar wij goed in zijn, zodat jij je kunt richten op jouw succes.

Bij Backoffice Plus zorgen we dat je profiteert van marge verhogende regelingen, direct geïntegreerd in Easyflex. De Extraterritoriale-Regeling (ET) is een standaard toepassing die zowel voor jouw uitzendkrachten als voor jouw onderneming financieel voordelig is.

Daarnaast bieden we proactief advies over subsidies en afdrachtverminderingen, zoals de WVA-vermindering en premiekortingen, die je helpen om de marges te verbeteren.

Ons team staat klaar om jou te ondersteunen met administratieve vragen en processen, zoals facturatie, salarissen en belastingen. Door ons advies en ondersteuning zorgen wij ervoor dat jouw financiële voordelen optimaal worden benut, zonder dat je extra tijd en moeite hoeft te investeren.

Zo doen wij waar wij goed in zijn, zodat jij kunt blijven focussen op jouw groei.

Backoffice Plus biedt volledige financiële zekerheid door het uitvoeren van kredietchecks voor al jouw klanten. Waar mogelijk sluiten we een kredietverzekering af via Allianz, zodat je voor 100% gedekt bent tegen non-betaling door faillissement van jouw klant. Dit geeft je de zekerheid dat jouw betalingen veilig zijn, zelfs in risicovolle situaties.

Wij verzorgen ook de financiering van zowel verzekerde als onverzekerde debiteuren, inclusief jouw marge. Hierdoor beschik je altijd over voldoende liquide middelen en hoef je je geen zorgen te maken over de betalingstermijnen van jouw klanten.

Met onze diensten zorgen wij voor financiële stabiliteit, zodat jij je kunt concentreren op wat écht belangrijk is: jouw onderneming succesvol laten groeien.

Ontdek onze meerwaarde

Focus op acquisitie
Blijf focussen op wat voor jou van belang is. Omzet draaien.

Geld geregeld

Wij zorgen voor jouw financiering.

Risico’s ingedekt

Alle debiteuren zijn door ons verzekerd. Wij nemen het risico uit handen.

Wekelijkse marge afrekening

Nooit meer wachten op jouw geld.

Onder eigen naam

Wij verzorgen het contact met jouw merknaam.

Variabele vergoeding

Geld verdienen zonder zelf er in te investeren. Jouw inzet is het enige wat je nodig hebt.

Over Backoffice Plus

Dagelijks zij aan zij met uitzendpartijen. Met een no-nonsense mentaliteit, praktisch en vol passie voor arbeidsbemiddeling.

Zelf jarenlang ervaren in de recruitmentbranche. Sterk dienstverlenend.

Sociaal, eerlijk en direct. Maken niets mooier dan dat het is.

Wij bieden de extra’s als pluspunt. Kijken mee met de dagelijkse uitdagingen van onze partners en lossen deze creatief op.

Waar wij voor staan:

Partnership

Wij geloven in de kracht van samenwerking. Als jouw partner denken we actief met je mee, zodat we samen kansen kunnen benutten en uitdagingen overwinnen. Jouw succes is ons succes, en daarom staan we naast je in elke stap richting groei.

Zekerheid

Wij waarborgen je bedrijfsvoering door toe te zien op naleving van alle juridische en financiële eisen. Hierdoor kun jij ondernemen met de zekerheid dat alles conform de regels verloopt, en voorkomen we verrassingen die je groei in de weg kunnen staan.

Faciliteren

Wij bieden niet alleen ondersteuning, maar creëren ook de voorwaarden voor jouw succes. Door efficiënte processen, technologie en onze kennis van de arbeidsmarkt te combineren, zorgen we ervoor dat je organisatie altijd soepel en efficiënt functioneert, zodat jij het maximale uit je onderneming kunt halen.

Ontzorgen

Jij onderneemt, wij regelen. Wij nemen de volledige backoffice zorg uit handen, zodat jij je kunt concentreren op je core business. Van administratie tot compliance, wij zorgen dat alles op rolletjes loopt, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is. 

Vraag een offerte aan

Kom gerust langs!

Bezoekadres:
Ir. B.P.G. van Diggelenkade 11
8267 AC Kampen

Telefoon: 038 303 16 63
E-mail: info@backofficeplus.nl

Backoffice Plus B.V.

KvK: 20105245
BTW: NL810464378B01

Bankgegevens: ABN AMRO IBAN nr.   NL02 ABNA 0886 4528 72

G-rekening IBAN nr.   NL72 ABNA 0998 1092 82

Backoffice Plus Bemiddeling B.V.

KvK: 94578052
BTW: NL866825198B01

Bankgegevens: NL96 ABNA 0138 1613 64

Ir. B.P.G. van Diggelenkade 11
8267 AC Kampen

Telefoon: 038 303 16 63
E-mail: info@backofficeplus.nl

Backoffice Plus B.V.
KvK: 20105245
BTW: NL810464378B01
Bankgegevens: ABN AMRO IBAN nr. NL02 ABNA 0886 4528 72
G-rekening IBAN nr. NL72 ABNA 0998 1092 82

Backoffice Plus Bemiddeling B.V.
KVK: 94578052
BTW nummer: NL866825198B01
Bankrekeningnummer: NL96 ABNA 0138 1613 64

Downloads:

Recruitment Backoffice ABU Certificering
ABU Certificaat
Recruitment Backoffice ABU Certificering
ABU-Fair Employment Code
Recruitment Backoffice VCU Certificering
VCU Certificering
Recruitment Backoffice NEN Certificering
SNA / NEN certificering
Payrolling voor werkgevers
Algemene voorwaarden

Laten we jouw droombaan waar maken!

Een naam, telefoonnummer en een e-mail adres is genoeg, wij vinden jouw LinkedIn pagina wel.