Payroll
Backoffice,
helpt u graag.
Wat zijn backoffice werkzaamheden?
Bij het uitbesteden van de backoffice werkzaamheden, betekent dit dat alle administratieve en financiële aspecten voor u uit handen worden genomen. De focus ligt hierbij op de interne processen van uw bedrijf. De backoffice werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Urenverwerking
- Salarisadministratie
- Personeelsadministratie
- Facturatie
- Contractbeheer
- Debiteurenbeheer en risicomanagement
- Voorfinanciering
- Informeren over CAO en pensioen
- Begeleiding bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
- Facilitering bij scholing en ontwikkeling
Verwerking van administratieve en financiële processen
Kortom, backoffice werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve en financiële werkzaamheden. Als u de backoffice werkzaamheden bij Recruitment Backoffice uitbesteedt, voeren wij zoveel mogelijk werkzaamheden uit onder uw eigen naam. Wij zijn puur uitvoerend en in alle opzichten uw backoffice partner, actief aanwezig, zonder echt in beeld te komen.